Nr tel w sprawie realizacji zamówień:

(33) 82 81 816*

Nr tel zapytanie o produkt:

(33) 82 81 771*

FORMULARZ KONTAKTOWY

 

Dane teleadresowe:

Martes Sport Sp. z o.o.

43-300 Bielsko-Biała
ul. Malowany Dworek 115

NIP: 547-17-91-682
REGON: 070904684

Konto bankowe: Millenium Bank 14 1160 2202 0000 0001 3987 3291

FAQ

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia 

Czas realizacji zamówienia w Outlecie Sportowym wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas doręczenia przesyłki przez DHL, który wynosi od 24 do 48 godzin.

Zwrot towaru

Zwrot towaru

Na zwrot towaru zakupionego w outlecie masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Jak to zrobić?

Krok 1

Wyślij nam informację o chęci odstąpienia od umowy. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

  • drogą mailową: odstapienia@outlet-sportowy.pl
  • w sposób tradycyjny - wysyłając pismo pocztą na adres:
    Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy z dopiskiem Outlet Sportowy, ul. Malowany Dworek 119, 43-300 Bielsko-Biała 

Krok 2

Towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy (znajdziesz go na naszej stronie) oraz informacją o tym, w jaki sposób mamy Ci zwrócić pieniądze, odeślij na adres: Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy z dopiskiem Outlet Sportowy, ul. Malowany Dworek 119, 43-300 Bielsko-Biała

Krok 3

Po otrzymaniu towaru zwrócimy Ci pieniądze. Nastąpi to w terminie do 14 dni od momentu, w którym poinformowałeś nas o chęci zwrotu.

Wymiana towaru

Wymiana towaru

Towar zakupiony w Outlecie Sportowym można wymienić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Jak to zrobić?

Krok 1

Spakuj towar wraz z odpowiednią dokumentacją: kopią faktury, informacją na temat tego, na jaki rozmiar, kolor czy model towar ma zostać wymieniony.

Krok 2

Paczkę wyślij na adres: Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy, ul. Malowany Dworek 119, 43-300 Bielsko-Biała z dopiskiem Outlet Sportowy.

Koszt przesyłki w tym wypadku pokrywa klient.

Krok 3

Po otrzymaniu przesyłki ponownie wyślemy produkt w odpowiednim kolorze czy rozmiarze.

W tym wypadku koszty przesyłki pokrywa nasz Outlet.

Reklamacja towaru

Reklamacja towaru

Z prawa do rękojmi możesz skorzystać w terminie do 2 lat od momentu zakupu towaru.

Jak to zrobić?

Krok 1

Spakuj towar wraz z odpowiednią dokumentacją: kopią faktury, opisem wady i informacją o preferowanej formie rozpatrzenia reklamacji.

Krok 2

W ramach reklamacji możesz żądać:

  • obniżenia ceny,
  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady.

Możesz również złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Krok 3

Paczkę wyślij na adres: Martes Sport Sp. z o.o. Sklep Internetowy, ul. Malowany Dworek 119, 43-300 Bielsko-Biała z dopiskiem Outlet Sportowy.

Krok 4

W terminie 14 dni od otrzymania przesyłki rozpatrzymy reklamację i poinformujemy Cię o jej wyniku.

Błąd płatności

Błąd płatności

W przypadku problemów z płatnością poprzez tpay prosimy o dokonanie przelewu na nasze konto: 

Martes Sport Sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Malowany Dworek 115

Konto bankowe:
Millenium Bank 14 1160 2202 0000 0001 3987 3291

 

Dlaczego my?